Автори: Герасимчук А.А., Палеха Ю.І., Шиян О.М. | Рік видання: 2004 | Видавець: Київ: Вид-во Європейського університету | Кількість сторінок: 246
Ідеалом хорошого працівника є ретельність, врівноваженість, відповідальність за продукцію, чуйність, бажання в кожну хвилину прийти на допомогу своєму колезі по праці, постійне фахове самовдосконалення, уміння самоорганізуватись у трудовому процесі тощо.
Поведінка людини в роботі має різні оцінки—з кваліфікаційного, економічного, морального і т. д. боків. Уявлення про добре і зле в процесі роботи і її результатах знаходимо в основах професійної етики, елементами якої є оцінки, норми, ідеали поведінки, налаштованість на якісно виготовлену продукцію тощо.
Сумлінне ставлення людини до праці породжує визначення її як особистості з боку інших членів організації. Часом, правда, в деяких людей таке ставлення викликає заздрість. В їх підсвідомості постійно жевріє питання: А чому така риса, як сумлінне ставлення до праці, в нього (неї), а не в мене? А чому це він (вона) має таку повагу з боку інших членів організації, а не я? І якщо такі явища, як заздрість та інші, і мають місце в житті членів організації, попри їх негативність це підтверджує соціально-психологічну значущість праці, її високе моральне звучання.