Основні режими актуалізації іміджу
Існують два принципово різні режими актуалізації іміджу. Перший —
активний, він провокує аудиторію на відповідні дії стосовно кандидата, другий — допускає
пасивне сприймання виборцями ідей кандидата. Перший можна умовно назвати
діалоговим режимом, другий —
монологовим. Кожний з них має свої переваги і вади.
Головна перевага діалогового режиму — можливість для кандидата постійно «тримати руку на пульсі» свого електорату, чуйно відгукуватися на найменші зміни його настрою. Режим досягається постійним нагадуванням своїх контактних телефонів, звертанням до виборців із проханням приходити на зустрічі з кандидатом, інформацією про розважальні й інші масові заходи, які організує кандидат чи в яких він бере участь. Цьому режиму віддають перевагу кандидати популістського типу, які створюють собі імідж народних заступників.
Можливості застосування монологового режиму вужчі, тому що не кожний кандидат може претендувати на імідж «мудреця», чиїм словам треба вірити без найменшого критичного аналізу. Застосовують його найчастіше в інтелектуалізованому середовищі.