Політологія: Навчально-методичний комплекс

Автори: , , | Рік видання: 2004 | Видавець: Київ: Київський нац. ун-т ім. Т. Шевченка | Кількість сторінок: 697

Елементи агітаційного стилю

У ході кампанії по актуалізації іміджу кандидата в депутати, який балотується за підтримкою якої-небудь партії чи руху (так само, як і в кампанії на підтримку яко-го-небудь виборчого об'єднання), останнім часом важливе місце починає займати стиль агітаційних матеріалів, стиль актуалізації іміджу. Так, для створення «партійного іміджу» необхідне єдине стильове рішення агітаційних матеріалів. Зв'язано це з тим, що запам'ятатися потенційним виборцям, не загубитися в морі передвиборної інформації можна тільки завдяки єдності всіх елементів, закладених в атрибутиці команди кандидата. Вважають доцільним використовувати такі елементи агітаційного стилю:

•  символ партії (виборчого об'єднання, команди кандидата);

•  стильову назву партії (виборчого об'єднання, команди кандидата);

•  партійні значки (офіційний, сувенірний);

•  партійні прапори, вимпели, настільні прапорці;

•  логотипи агітаційних газет, журналів, буклетів;

•  агітаційні розклеювання;

•  бланки, конверти, папки із символікою партії (виборчого об'єднання, команди кандидата);

•  візитні картки активістів;

•  заставку рекламно-агітаційних роликів;

•  графічний модуль для реклами в пресі;

•  агітаційні плакати і листівки;

•  календарі з агітаційною символікою (настінний, перекидний, кишеньковий);

•  поліетиленові пакети з символікою партії (виборчого об'єднання, команди кандидата);

•  сувеніри з партійною символікою (авторучки, запальнички, записні книжечки). Через усі види агітаційної продукції повинно проходити єдине гасло виборчої кампанії, а найголовніше — весь матеріал повинен містити інформацію, яку презентує архетип кандидата, лідера партії чи виборчого об'єднання.