Елементи агітаційного стилю
У ході кампанії по актуалізації іміджу кандидата в депутати, який балотується за підтримкою якої-небудь партії чи руху (так само, як і в кампанії на підтримку яко-го-небудь виборчого об'єднання), останнім часом важливе місце починає займати стиль агітаційних матеріалів, стиль актуалізації іміджу. Так, для створення «партійного іміджу» необхідне єдине стильове рішення агітаційних матеріалів. Зв'язано це з тим, що запам'ятатися потенційним виборцям, не загубитися в морі передвиборної інформації можна тільки завдяки єдності всіх елементів, закладених в атрибутиці команди кандидата. Вважають доцільним використовувати такі елементи агітаційного стилю:
• символ партії (виборчого об'єднання, команди кандидата);
• стильову назву партії (виборчого об'єднання, команди кандидата);
• партійні значки (офіційний, сувенірний);
• партійні прапори, вимпели, настільні прапорці;
• логотипи агітаційних газет, журналів, буклетів;
• агітаційні розклеювання;
• бланки, конверти, папки із символікою партії (виборчого об'єднання, команди кандидата);
• візитні картки активістів;
• заставку рекламно-агітаційних роликів;
• графічний модуль для реклами в пресі;
• агітаційні плакати і листівки;
• календарі з агітаційною символікою (настінний, перекидний, кишеньковий);
• поліетиленові пакети з символікою партії (виборчого об'єднання, команди кандидата);
• сувеніри з партійною символікою (авторучки, запальнички, записні книжечки). Через усі види агітаційної продукції повинно проходити єдине гасло виборчої кампанії, а найголовніше — весь матеріал повинен містити інформацію, яку презентує архетип кандидата, лідера партії чи виборчого об'єднання.