Вимоги до PR-реклами іміджу
PR-реклама іміджу повинна відповідати деяким загальним вимогам:
•
бути зрозумілою, прозорою. Адже одне з головних завдань PR-реклами — сприяти взаєморозумінню. Якщо зміст рекламного повідомлення і його мотиви заплутані, люди просто не зрозуміють його, як би добре задуманим і виконаним воно не було;
•
бути переконливою. Це — основа PR-реклами. Недостатньо проінформувати, треба ще й переконати людей;
•
апелювати до переконань. Будь-яка реклама, і особливо PR-реклама, повинна зосереджуватися на тому, чого хоче публіка, а не на тому, що потрібно самій організації;
•
бути чесною. До всякого рекламодавця ставляться з підозрою. Будь-яка реклама є упередженою. Якщо організація хоче, щоб їй повірили, реклама повинна бути відвертою і щирою, без будь-яких спроб завести людей в оману;
•
містити гумор. Солідній організації не варто напускати на себе надмірну серйозність, особливо у випадку, коли справа стосується PR-реклами. Гумор роззброює скептично налаштовану публіку. Викликавши легку усмішку, простіше схилити громадськість до відповідної точки зору.
Що стосується
політичної реклами, то висловлюються такі судження про її
ефективність щодо іміджу організації й політиків:
• важливо маніпулювати слабкими сторонами іміджу конкурентів;
• суспільна думка погано реагує на прямі випади та образи на адресу суперників;
• ефективнішими є короткі рекламні ролики;
• благодатний матеріал для реклами — моральні якості лідерів організації;
• доцільна персоналізація політичних питань;
• послідовність реклами (систематичне розгортання відповідних поглядів і образу організації та політичних лідерів на всіх етапах виборчої кампанії).