Політологія: Навчально-методичний комплекс

Автори: , , | Рік видання: 2004 | Видавець: Київ: Київський нац. ун-т ім. Т. Шевченка | Кількість сторінок: 697

Вимоги до PR-реклами іміджу

PR-реклама іміджу повинна відповідати деяким загальним вимогам:

•  бути зрозумілою, прозорою. Адже одне з головних завдань PR-реклами — сприяти взаєморозумінню. Якщо зміст рекламного повідомлення і його мотиви заплутані, люди просто не зрозуміють його, як би добре задуманим і виконаним воно не було;

• бути переконливою. Це — основа PR-реклами. Недостатньо проінформувати, треба ще й переконати людей;

•  апелювати до переконань. Будь-яка реклама, і особливо PR-реклама, повинна зосереджуватися на тому, чого хоче публіка, а не на тому, що потрібно самій організації;

•  бути чесною. До всякого рекламодавця ставляться з підозрою. Будь-яка реклама є упередженою. Якщо організація хоче, щоб їй повірили, реклама повинна бути відвертою і щирою, без будь-яких спроб завести людей в оману;

• містити гумор. Солідній організації не варто напускати на себе надмірну серйозність, особливо у випадку, коли справа стосується PR-реклами. Гумор роззброює скептично налаштовану публіку. Викликавши легку усмішку, простіше схилити громадськість до відповідної точки зору.

Що стосується політичної реклами, то висловлюються такі судження про її ефективність щодо іміджу організації й політиків:

•  важливо маніпулювати слабкими сторонами іміджу конкурентів;

•  суспільна думка погано реагує на прямі випади та образи на адресу суперників;

•  ефективнішими є короткі рекламні ролики;

•  благодатний матеріал для реклами — моральні якості лідерів організації;

• доцільна персоналізація політичних питань;

•  послідовність реклами (систематичне розгортання відповідних поглядів і образу організації та політичних лідерів на всіх етапах виборчої кампанії).