Автор: Ліпкан В.А. | Рік видання: 2009 | Видавець: Київ: КНТ | Кількість сторінок: 576
(rating - оцінка, положення) - показник популярності в суспільстві політичних діячів, політичних партій, громадських організацій, ...
- англ. equilibrium, structural; нем. Balance strukturelle. Состояние системы элементов (в часта., членов групп, воспринимаемых ...
наличие консенсуса, единодушия, согласованности между различными социальными силами гражданского общества (или большинства из них) по ...
(фр. аvanture - приключение, риск) - деятельность политических лидеров, отдельных личностей, партий, движений, государственных и ...
состояние противопоставления интересов политических субъектов с целью достижения определенных политических результатов. Виды политической борьбы многообразны. ...
Є дві старі істини, що характеризують проблеми визначення предмета бенчмаркінга. Перша — критерії переопДневі, а процеси упущені, а друга — що% без як є порожнім. Кому належать цей вислів, невідомо. Тим не менш, вони точно описують ту пастку, в яку попадають багато на початковій стадії проведення БМ.
Першою реакцією щодо БМ є прагнення мислити виключно з погляду критеріїв ефективності. Менеджерам потрібен результат. Вони воліють знати, що є контрольною точкою (Ьепсшпагк) при проведенні БМ, і при цьому втрачають процес, який визначає досягнення цієї контрольної точки. Зосередження на контрольній точці, як на критерії ефективності, дійсно є пустою заявою, поки не є відстеженим зв'язок із найкращим методом організації роботи, який забезпечив досягнення результату.
Отже, професіонали розуміють, що при проведенні БМ найбільшу віддачу забезпечує саме зосередження на бізнес-процесах та їх удосконаленні. При неспрямованому БМ пошук може у найкращому випадку становити собою невпорядковану діяльність. Такий підхід до проведення БМ є недоцільним і навряд чи сприяє досягненню бажаних результатів.
Професіонали БМ завжди прагнули до більш раціональних способів діяльності, і вважали за доцільне вживати більш планомірний і продуктивний підхід до проведення БМ. До розуміння цього дійшли багато кампаній.
Ми дотримуємося позиції, відповідно до якої організації втратили зв'язок з основними бізнес-процесами. В кампанії важко знайти спеціалістів, які б могли надати опис важливого для компанії процесу. В усіх процесах можна виділити параметри входу, етапи процесу, параметри виходу, зворотний зв'язок і результат.
Визначаючи предмет БМ, доцільно використовувати модель системи управління, яка використовується і у БМ. Ці види діяльності включають маркетинг, виробництво, доставку, контролінг, обслуговування і виставлення рахунків. Для кожного з них визначені конкретні субпроцеси, поряд з їх власними ввідними даними, висновками і критеріями результату. Перший з цих видів діяльності досліджує процес розв'язання проблем, що є основним субпроцесом у межах маркетингу. Параметри входу визначаються як запроси клієнтів, параметри виходу — як задоволення запитів клієнтів, а критерій результатів — як процент повторних покупок клієнтів.
Отже предметом бенчмаркінга є процес і результат застосування кращих методів конкурентом, а також процес і результат використання отриманої інформації на користь власної організації. БМ не можна обмежувати лише контрольною точкою, лишаючи поза увагою сам контекст і умови та чинники її досягнення, що умовно називають процесом. Водночас хотіли акцентувати увагу і на тій обставині, що обмежувати БМ лише вивченням самого процесу без розроблення методології застосування результатів успіху для власної компанії і вивчення результатів цього застосування е неповним. За таких умов порушується зворотний зв'язок, за допомогою якого і можна оцінити результат та ефективність впровадження успішного процесу і результат в діяльність іншої організації.
Саме для цього, необхідно чітко визначати цілі, завдання принципи та методи бенчмаркінгу, про що і йтиметься нижче.