Автори: Герасимчук А.А., Палеха Ю.І., Шиян О.М. | Рік видання: 2004 | Видавець: Київ: Вид-во Європейського університету | Кількість сторінок: 246
(language of power, power language) — система всіх засобів і сигналів, за допомогою яких влада ...
сукупність політичних, економічних, правових, культурницьких, освітніх та інших проблем, що проявляються у процесі внутрішнього та ...
(international law) – сукупність (система) юридичних норм і принципів, що регулюють відносини між державами, а ...
До способів спілкування відносяться:
— мова, скорочені вирази, малозрозумілі людям поза фірмою/ абревіатури, які не виходять за межі організації тощо;
— гасла, прізвиська;
— особливості розмови з клієнтами;
— характер взаємних стосунків.
У процесі спілкування з членами певної організації можна помітити, що їх розмова складається з певних, спеціально підібраних слів, які легко запам'ятовуються, чітко віддзеркалюють специфіку тієї чи. іншої дії і які мало вживаються поза межами даної фірми.
Сьогодні в багатьох організаціях на Заході від нового, тільки прийнятого, працівника після певного часу його перебування в колективі (тиждень, місяць і т. д.) вимагається зробити 10-хвилинини виступ стосовно діяльності даної фірми специфічною мовою, якою користуються її працівники.