Автор: Ґіденс Е. | Рік видання: 1999 | Видавець: Київ: Основи | Кількість сторінок: 726
Було здійснено чимало досліджень із метою з'ясувати, до якої міри генні відмінності є наслідком соціального впливу. Вивчення взаємодії мати — дитина виявило різницю в ставленні до хлопчиків і дівчаток, навіть коли батьки вважають, що ставляться до всіх своїх дітей однаково. Коли дорослим показують немовля і запитують, хто перед ними, хлопчик чи дівчинка, вони, як правило, дають різні відповіді. В одному класичному експерименті дослідник спостерігав, як п'ятеро молодих матерів поводили себе з шестимісячною дитиною, яку називали Бет. Вони намагалися весь час усміхатися до неї й давали їй ляльки, щоб вона гралася. її називали "солоденькою", а її плач — "лагідним". Поведінка іншої групи матерів, яким принесли дитину того самого віку на ім'я Адам, помітно відрізнялася. Дитині пропонували поїзд та інші хлоп'ячі іграшки. Насправді ж Бет і Адам були однією і тією самою дитиною, тільки вдягненою інакше (Will et al., 1976).