Автор: Ліпкан В.А. | Рік видання: 2009 | Видавець: Київ: КНТ | Кількість сторінок: 576
(від лат. discriminatio - розрізнення, розділення) - свідоме обмеження свободи діяльності учасників політичного процесу; часткове ...
періодичні друковані видання та інші форми розповсюдження інформації, спрямованої на охоплення необмеженого кола осіб, соціальних ...
загальний курс держави в міжнародних справам який регулює взаємовідносини з іншими державами та міжнародними організаціями ...
Найбільш важливими об'єктами недержавного управління національною безпекою у сфері внутрішньої політики є:
• конституційні права і свободи людини і громадянина;
• конституційний лад, національна злагода, стабільність державної влади, суверенітет і територіальна цілісність України.
Найбільшу небезпеку в сфері внутрішньої політики становлять наступні загрози національній безпеці:
• посягання на конституційний лад і державний суверенітет України;
• порушення конституційних прав і свобод людини і громадянина в Україні та за її межами;
• недостатнє правове регулювання відносин в області прав різних політичних сил на використання засобів масової інформації для пропаганди своїх ідей;
• розповсюдження дезінформації про діяльність недержавної системи забезпечення національної безпеки, події, що відбуваються в країні та за її межами;
• наявність сепаратистських, реінтеграційних та іредентських тенденцій в окремих регіонах та в діяльності певних політичних сил в Україні;
• діяльність громадських об'єднань, спрямована на насильницьке повалення конституційного ладу і порушення територіальної цілісності України, розпалення соціальної, расової, національної і релігійної ворожнечі, розповсюдження цих ідей серед підприємств недержавної форми власності, що надають послуги в сфері забезпечення безпеки;
• можливість виникнення конфліктів у сфері міжетнічних і міжконфесійних відносин, радикалізації та проявів екстремізму в діяльності деяких об'єднань національних меншин і релігійних громад;
• недостатня ефективність контролю за дотриманням вимог Конституції України і виконання законів України;
• несформованість вітчизняної політичної еліти, її суперечливі геополітичні, економічні та інші орієнтації.
Основними заходами забезпечення національної безпеки України у сфері внутрішньої політики є:
• запобігання і сприяння органам державної влади відповідно до законодавства у відверненні посягань на її державний суверенітет і територіальну цілісність;
• створення дійових механізмів захисту прав громадян України незалежно від місця перебування;
• створення системи протидії монополізації вітчизни ними і зарубіжними структурами складових інфраструктури національної безпеки, включаючи ринок безпеки і засоби її забезпечення;
• активізація контрпропагандистської роботи, спрямованої на формування позитивного іміджу недержавної системи забезпечення національної безпеки, попередження негативних наслідків розповсюдження дезінформації про внутрішню політику України;
• участь у забезпеченні неухильного додержання конституційних прав і свобод людини і громадянина, захист конституційного устрою, вдосконалення системи політичної влади;
• забезпечення міжконфесійної стабільності та запобігання конфліктним загостренням на релігійній основі, недопущення протистояння різних церков, у тому числі щодо розподілу сфер впливу на території України;
• сприяння у створенні дійових, у тому числі судових, механізмів захисту конституційних прав людини і основних свобод.