Соціологія: пер. с англ.

Автор: | Рік видання: 1999 | Видавець: Київ: Основи | Кількість сторінок: 726

ГЛОБАЛІЗАЦІЯ МАС МЕДІА

Якщо сьогодні ми всі усвідомлюємо, що живемо в "одному світі", то це значною мірою є результатом міжнародного масштабу засобів комунікації. Людина, яка вмикає телевізор і переглядає "світові новини", зазвичай бачить презентацію деяких подій, що відбулися того дня або дещо раніше в багатьох куточках світу. Телевізійні програми та фільми продаються на великих міжнародних ринках; сотні мільйонів людей дивляться ці програми і серіали.

Все це свідчить про появу світового інформаційного порядку — міжнародної системи виробництва, розподілу та споживання інформації. Як і інші аспекти глобального суспільства, новий інформаційний порядок розвивався нерівномірно, і нині він віддзеркалює поділ між розвинутими країнами та країнами "третього світу".